Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, když mi telefon ukradnou? Musím stále platit měsíční platby?
Ano. Můžete si však při koupi zařízení sjednat pojištění T-Mobile Pro jistotu, které vám zaručuje, že v případě krádeže dostanete nové zařízení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Platí T-Mobile pro Jistotu, i když mi třeba syn neúmyslně polije tablet vodou nebo limonádou?
- Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
- Mohu si sjednat více pojištění T-Mobile Pro jistotu?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Co se stane, pokud neproběhne přenesení čísla?
- Můžu přijít během servisního zásahu o svoje data v telefonu nebo aplikace?
- Co se stane, když dobiji cizí číslo?