Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!

Žádnou paniku, to vyřešíme. Hlavně je dobré si co nejdříve zablokovat svou SIM kartu a vyměnit ji za novou.
To můžete udělat:

  • zavoláním na 4603 (+420 603 603 603 ze zahraničí) nebo business linku 4644 (+420 603 604 644),
  • zastavit se v kterékoli prodejně T-Mobile a tam vám pomohou.

Pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. Máte-li u nás uzavřeno pojištění T-Mobile Pro jistotu, s protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 800 758 623 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám s tím rádi pomůžou a sdělí další kroky.

Více informací o výměně SIM karty naleznete zde.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci