Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžu na svém telefonu používat internet?
No jasně, my si třeba život bez chytrých telefonů s internetem neumíme skoro ani představit! A jak na to? Pokud od nás máte rovnou i nový telefon, máte to bez práce. Naše telefony už jsou totiž na internet nastavené automaticky a vy se můžete hned vrhnout na surfování.
S našimi tarify, které již obsahují datový objem, jste ihned on-line. A nezapomínáme ani na zákazníky, kteří si pořídili naši předplacenou dobíjecí kartu Twist, pro ně máme datové balíčky.
Pokud máte telefon odjinud, nevadí – nastavení mobilního internetu zvládnete levou zadní s naším interaktivním návodem na https://t-mobile.cz/navody. Tady taky najdete spoustu dalších šikovných triků – třeba jak si zapnout Wi-Fi, nebo jak na přenos kontaktů ze SIM karty do svého nového chytrého telefonu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
- Chci používat mobilní data v notebooku. Co budu potřebovat?
- Proč se nemohu s iPadem (Pro, mini) přihlásit do mobilní sítě?
- Bojím se, že se můj telefon s Twist kartou sám připojí na internet. Lze to nějak ošetřit?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Chci používat mobilní data v tabletu. Co budu potřebovat?
- Co musím udělat, abych mohl používat internet v zahraničí?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?