Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si můžu měnit/nastavovat služby?
Možností je spousta, jedna snadnější než druhá:
- Nejpohodlnější a nejrychlejší je to na internetu přímo přes samoobsluhu Můj T-Mobile.
- Do služby Můj T-Mobile můžete jednoduše i přes telefon:
- Vytočíte *123# .
- Ukáže se vám úvodní obrazovka s hlavním menu, vybíráte si tak, že jednoduše odešlete číslo možnosti, kterou chcete zvolit.
- Nebo přes SMS:
- Na www.t-mobile.cz/smskody si najdete tzv. „klíčové slovo“ služby, kterou si chcete změnit (můžete i poslat SMS ve tvaru ? na číslo 4603 a přijde vám přehled nejčastějších klíčových slov).
- Vybrané klíčové slovo stačí poslat jako SMS na číslo 4603. Nazpátek vám pošleme textovou zprávu s požadovanou informací nebo s potvrzením změny.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak zrušit pravidelné zasílání zpráv ze služby T-Mobile Info?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Mám na smlouvě více čísel, ale nevím, jak u nich mohu jednoduše na webu měnit nastavení.
- Jak mohu získat Podrobný výpis služeb?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Jak si nastavím inkaso a inkasní limit?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Mohu zamezit dětem sledovat programy pro dospělé?