Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
Záleží na vašem zúčtovacím období a typu Vyúčtování:
- zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého). Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dozvíte na objednávce v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
- typ Vyúčtování služeb:
- Elektronické
- ať se děje, co se děje, najdete ho už 3. den po konci zúčtovacího období v samoobsluze Můj T-Mobile,
- nebo si ho můžete nechat posílat e-mailem – jak vám to bude víc vyhovovat.
- Tištěné
- vám dorazí poštou zhruba čtyři až pět dní po konci vašeho zúčtovacího období,
- nebo se na něj můžete podívat už třetí den v samoobsluze Můj T-Mobile.
- Elektronické