Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Aktivoval jsem si Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT), ale nikde nejsou vidět uskutečněné hovory.

Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT) obsahuje pouze informace o využití platebních služeb (tj. SMS platba, m-platba, DMS). Máte-li zájem o detailní přehled uskutečněných hovorů, odeslaných SMS, datových spojení atd., je nutné si objednat Podrobný výpis služeb (PVS), který je zpoplatněn.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.