Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
Registraci provedete jednoduše v Můj T-Mobile, kde vyberete volbu pro přihlášení Jednorázový vstup a zadáte číslo Telefonní linky Premium, které je uvedené na smlouvě.
- Jestli jste při pořízení této služby zadali kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášen do Můj T‑Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, vložíte první čtyři číslice „Klíče k registraci do služeb T-Mobile“. Ten najdete v obálce, která vám byla doručena po aktivaci služby.
V průběhu registrace teprve dojde k vytvoření vašeho osobního uživatelského jména a hesla. Pokud nemůžete dohledat obálku s klíčem, neváhejte kontaktovat Zákaznické centrum, kde vám Klíč pro registraci rádi sdělí.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Jak se mohu zaregistrovat do Můj T-Mobile a co vše je k tomu potřeba?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
- Získal jsem díky tarifu Next benefit AlzaPlus+. Jak se mohu přihlásit na alza.cz?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?