Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
Nejčastější příčinou neúspěšného přihlášení je chybné zadání uživatelského jména nebo hesla. Méně častým důvodem je, že doposud nedošlo k zaregistrování vaší SIM a vytvoření nového uživatelského účtu. V obou uvedených případech se obvykle setkáte s tímto chybovým hlášením:
Protože jste zadali nesprávné uživatelské jméno nebo heslo, nemohli jsme vás přihlásit. Zkuste to prosím znovu. Kód chyby: G 706
Pokud si nejste jisti, zda máte již SIM zaregistrovanou, proveďte přihlášení pomocí jednorázového hesla a poté se zaregistrujte v menu Hlavní rozcestník > Moje smlouva > Nastavení účtu (sekce Může se vám hodit).
V případě, že si nemůžete vzpomenout na heslo, obnovíte jej pomocí tlačítka Zapomenuté heslo v přihlašovacím dialogu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Jak se přihlásím do Můj T-Mobile v mobilu?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Mám na smlouvě více čísel, ale nevím, jak u nich mohu jednoduše na webu měnit nastavení.
- Získal jsem díky tarifu Next benefit AlzaPlus+. Jak se mohu přihlásit na alza.cz?