Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se přihlásím do Můj T-Mobile v mobilu?
Do aplikace Můj T-Mobile v mobilu se můžete přihlásit dvěma způsoby - jako registrovaný uživatel a jako uživatel bez registrace.
Registrovaný uživatel se do aplikace přihlásí pomocí uživatelského jména a hesla, které je stejné jako do internetové verze Můj T-Mobile.
Neregistrovaný uživatel se přihlásí pomocí jednorázového hesla, které obdrží v SMSce.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak se mohu zaregistrovat do Můj T-Mobile a co vše je k tomu potřeba?
- Je potřeba se do aplikace Můj T-Mobile přihlásit?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Co znamená Automatické přihlášení v Můj T-Mobile v mobilu?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Získal jsem díky tarifu Next benefit AlzaPlus+. Jak se mohu přihlásit na alza.cz?