Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?

Jedním z důvodů může být, že nemáte aktivovánu službu MMS. Aktivaci jednoduše provedete zasláním SMS ve tvaru MMS A na číslo 4603 (ze sítě T-Mobile zdarma) nebo prostřednictvím Zákaznického centra T-Mobile 800 73 73 73. Zda máte službu aktivní si můžete ověřit v Můj T-Mobile.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci