Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
PUK2 je přístupový kód, který ochraňuje vaši SIM kartu a používá se k ověření majitele.
- Kód PUK2 (jeho první čtyři čísla) použijete například v případě, že jste zapomněli přihlašovací jméno nebo heslo k registraci do Můj T-Mobile.
- Číslo kódu PUK2 jste obdrželi v obálce spolu s vaší SIM kartou. Jestliže tuto obálku nemůžete najít, navštivte některou z našich prodejen nebo zdarma zavolejte na Zákaznické centrun 4603.
- Pokud jste tarifní zákazník, stačí vám znát vaše heslo pro komunikaci (nebo se na prodejně prokázat občanským průkazem). Pokud máte předplacenou službu Twist, bude od vás požadováno číslo SIM karty, které je napsané přímo na SIM kartě.
- PUK kódy zjistíte také v Můj T-Mobile (Hlavní rozcestník > Moje smlouva > PUK kódy).
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co jsou to kódy PIN a PUK a k čemu slouží?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Kde najdu PIN, PUK nebo heslo k online službám?
- Zapomněl(a) jsem přístupové heslo do portálu. Co mám dělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?