Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
Resetovat heslo či PIN můžete přes webovou samoobsluhu nebo aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Zapomněl/a jsem přihlašovací údaje (uživatelské jméno nebo heslo) k TV tarifu. Co teď?
- Předplatné MAGENTA TV se prodloužilo o dalších 30 dní, ale já již další období nechci. Jak pokračovat dál?
- Zapomněl jsem heslo do portálu Moje firma / mám zablokovaný účet. Co mám dělat?
- Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
- Jak si změním TV tarif?
- Bydlím v pohraničí. Co mám dělat, když mi na telefonu skáče cizí síť?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?
- Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.