Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mohu použít stejný účet / e-mail Max při změně poskytovatele služeb (např. z operátora na operátora)?

Ano, můžete si ponechat svůj stávající účet pro Max a e-mail, včetně nastavení, seznamu Pokračovat v přehrávání a historie sledování, a to i při změně poskytovatele služeb. Během procesu propojení předplatného Maxu rozpozná, zda poskytnutý e-mail již existuje či nikoli, a umožní vám propojit předplatné nového poskytovatele se stejným účtem. Při přechodu od jiného poskytovatele nezapomeňte předplatné u původního poskytovatele zrušit.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.