Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
Připravili jsme pro vás tipy a rady k nejčastějších příčinám nefunčnosti odesílání SMSek:
- Nejčastěji pomůže vypnutí a zapnutí telefonu - je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí.
- Zkontrolujte nastavení v telefonu.
- Možná to zní divně, ale zkontrolujte správnost čísla, kam posíláte SMSky.
- Začíná telefonní číslo na 90...? Pravděpodobně máte tyto speciální SMSky blokované. Podívejte se prosím na Můj T-Mobile, Služby, Zábavní služby a SMS platby.
- V případě, že zatím nic nepomohlo, zkuste vložit vaší SIM kartu do jiného telefonu (tím zjistíme, jestli je chyba na SIM kartě nebo v telefonu).
- Pokud je chyba na SIM kartě, kontaktujte prosím naše Zákaznické centrum, nebo navštivte některou z našich prodejen.
- V situaci, kdy je chyba na mobilním zařízení, doporučujeme se obrátit na prodejce vašeho telefonu.
Další rady najdete na naší stránce technické podpory.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Telefon mi píše "chyba registrace SIM" - co to znamená?
- Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?