Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
Pro zjištění PINu nebo jeho odblokování potřebujete kód PUK.
Ten si můžete zjistit těmito způsoby:
- Přes Můj T-Mobile na počítači, v horním menu Smlouva > SIM karta.
- Bezplatným vytočením *123*307# z vašeho nebo jiného T-Mobile čísla. Ozve se mobilní samoobsluha, která vás již navede. Pokud u nás máte tarif, budete pro zjištění PUKu budete potřebovat heslo pro komunikaci s našimi asistenty (standardně čtyřmístný číselný kód).
Pokud využíváte Předplacenou kartu, budete potřebovat číslo SIM karty (vytištěno na vaší SIM kartě, začíná 89420...). - Zaskočit se SIM kartou (když máte Předplacenou kartu), nebo s občanským průkazem (když máte tarif) na naši prodejnu.
- V neposlední řadě můžete zkusit najít průvodní dopis k SIM kartě, kde jsou kódy napsané.
- Z jiného telefonního čísla můžete problém vyřešit přes Zákaznické centrum zavoláním na 800 73 73 73.
Další informace najdete například zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde najdu PIN, PUK nebo heslo k online službám?
- Mám zablokovanou SIM kartu, co mám dělat?
- Co jsou to kódy PIN a PUK a k čemu slouží?
- Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?