Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si mohu změnit fakturační adresu?
Změnu adresy, na kterou vám zasíláme Vyúčtování služeb, provedete jednoduše na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (Smlouva > Osobní údaje v sekci Fakturační údaje).
U zákazníků s firemní smlouvou se musíte obrátit na Zodpovědnou osobu, která je určená ke správě kontraktu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Jak si mohu změnit adresu trvalého pobytu?
- Mám na smlouvě více čísel, ale nevím, jak u nich mohu jednoduše na webu měnit nastavení.
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Co je to inkaso?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Kde najdu informace o vyčerpání datového limitu?