Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Provedl jsem platbu se špatným či žádným variabilním symbolem, co mám dělat?
Připravte si, prosím, číslo účtu, ze kterého byla platba odeslána, přesnou částku, datum a případně variabilní symbol, pod kterým byla částka odeslána. Informace nám můžete zavolat na naše Zákaznické centrum 4603, případně zaslat pomocí on-line formuláře.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nikde jsem nenašel odpověď nebo tvar SMS pro to, co bych potřeboval. Kam se můžu obrátit?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Mám starý set-top box Arris, jak mohu získat nový?