Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?

Nejpozdější termín úhrady Vyúčtování služeb je uveden vždy na 1. straně Vašeho Vyúčtování, do této doby by částka měla být připsána na našem bankovním účtu. Pokud hlídání termínů není nic pro Vás, aktivujte si inkaso a o vše se postaráme my.

Jestliže se dostane do potíží s úhradou Vyúčtování, neváhejte nás kontaktovat a my uděláme vše pro to, abychom pro Vás našli to nejvhodnější řešení.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci