Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
Pravděpodobně nemáte aktivní službu MMS, správně nastavený telefon nebo váš telefon neumí zprávy MMS přijímat.
- Pokud nemáte aktivní MMS, je možné si je zdarma aktivovat na Můj T-Mobile či zasláním SMS ve tvaru "MMS A" na číslo 4603.
- Nastavení telefonu si můžete zkontrolovat podle našeho interaktivního návodu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?
- Jak zjistím, že mám aktivní MMS?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?