Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
Pravděpodobně nemáte aktivní službu MMS, správně nastavený telefon nebo váš telefon neumí zprávy MMS přijímat.
- Pokud nemáte aktivní MMS, je možné si je zdarma aktivovat na Můj T-Mobile či zasláním SMS ve tvaru "MMS A" na číslo 4603.
- Nastavení telefonu si můžete zkontrolovat podle našeho interaktivního návodu.
- Dále je možné zaslat nastavení přes www.konfigurator.cz nebo odesláním SMS ve tvaru: konfig mms výrobcetyptelefonu na číslo 4603 (např. konfig mms sonyericssonw810i).
Konfigurační SMS můžeme zaslat na váš telefon i přes Zákaznické centrum.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Jak zjistím, že mám aktivní MMS?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Mohu si prohlédnout MMS zprávu, která mi byla zaslána, ačkoli můj telefon MMS nepodporuje?
- Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Kolik mám aktuálně utraceno?