Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Přišlo mi, ať si vyzvednu MMS, jak to mám udělat?
MMS zprávu si můžete vyzvednout na našem webu. Stačí jen zadat vaše telefonní číslo a heslo, které jsme vám poslali SMSkou.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mohu si prohlédnout MMS zprávu, která mi byla zaslána, ačkoli můj telefon MMS nepodporuje?
- Mohu poslat MMS zprávu na číslo, které nemá MMS aktivní?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Jak poznám, že číslo, na které posílám MMS, je má aktivní?
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?