Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nechodí mi doručenky, co mám dělat?
Doručenky lze aktivovat v menu telefonu, a to jak pro SMS tak pro MMS. Ověřte, že máte nastaveno přijímání doručenek dle manuálu k vašemu telefonu.
Pokud Váš telefon nepodporuje tuto službu, je možné na začátek SMS vložit kód *STAV#. Toto ale funguje, pokud zprávu posíláte skutečně přes službu SMS. Pokud použijete třeba iMessages na iPhone nebo jinou podobnou službu zpráv přes internet, příkaz *STAV# nic neudělá.
A doručenky Vám zasíláme zdarma.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.