Volejte snadno s řadou doplňkových funkcí
Dnes už nemusíte pořizovat do firmy nákladnou pobočkovou ústřednu. Můžete si ji jednoduše pronajmout a my se budeme starat o její provoz a servis.
Co vše můžete získat s naší telefonní ústřednou
Využívejte všechny běžné funkce jako je přepojování, přesměrování, přidržení a převzetí hovorů.
Přizpůsobte si funkci ústředny přes zabezpečené webové rozhraní, které vám umožní nastavovat telefonní funkce vaší pobočky.
Vyberte si telefony pro manažery se zobrazením přítomnosti zaměstnanců na pracovišti, telekonferenční jednotky do vašich zasedacích místností, bezdrátové telefony do skladů a výrobních prostor, telefon s rozšiřujícím panelem pro jednodušší spojování hovorů, dveřní komunikátor s kamerou a displejem nebo hlasovou bránu pro připojení nestandardních zařízení.
Kontrolujte kvalitu svých hovorů. Při nahrávání se automaticky rozlišuje volající a volaná strana, probíhá analýza výskytu frází a výstup do statistik a reportů. I bez vyslechnutí celého hovoru tak můžete zkontrolovat, zda vaši zaměstnanci nepoužívají nevhodná slova, zda zákazníka přivítali, rozloučili se s ním, případně ho seznámili s akční nabídkou.
Komunikujte i přes video a chat. Používejte telekonferenci a sdílejte pracovní plochu a soubory. Před hovorem si ověřte dostupnost vašich kolegů. Tyto funkce máte dostupné v mobilu, tabletu a v počítači.
Usnadněte si zpracování odchozích a příchozích telefonních kampaní i e-mailů. Nabídněte svým zákazníkům chat a zpětné volání z webové stránky. Využívejte helpdeskový systém a informujte své zákazníky o stavu problému. Usnadněte práci operátorům callcentra informačním panelem.
Sledujte aktuální stav přihlášených operátorů, stavy front a další právě probíhající aktivity. K dispozici budete mít historické statistiky a reporty pro všechny podporované kanály, určené pro hodnocení výkonnosti callcentra i jednotlivých operátorů.
Mám zájem o nezávaznou konzultaci
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o práci s telefonním číslem.
Časté dotazy
Kde bude ústředna umístěna?
Ústředna může být v podobě fyzického serveru umístěna ve vašich firemních prostorách. Nebo vám nabídneme virtualizované řešení v cloudu T‑Mobile. Pokud zároveň používáte služby datového centra, nabídneme vám umístění ústředny v datovém centru.
Související produkty
-
Volání z pevné linky Připojte si svoji pobočkovou ústřednu nebo využijte komplexní hlasové služby.
-
Lokální síť Propojte zařízení ve firmě pro rychlejší a efektivnější datovou i hlasovou komunikaci pomocí spolehlivé LAN.
-
Datová centra Využijte nejlepší datová centra pro firemní infrastrukturu a naplno se věnujte svému byznysu.
-
Balíčky Ušetřete s balíčky nepostradatelných služeb pro efektivní podnikání.