Problém? Vyřešíme!
Víme, že podnikatelé si nemohou dovolit čekat, a proto jsme zde pro vás 24/7.
Nejrychlejší cesta k nám je přes portál Moje Firma. Vyberte si, co vás trápí.
Pomoc při řešení technických potíží
Nefunkční služba
1. Zkontrolujte, zda je koncové zařízení pod napájením
Jednoduše to poznáme tak, že na koncovém zařízení na přední straně svítí LED diody (světýlka). V případě, že nic nesvítí, tak bude potřeba zkontrolovat, zda je koncové zařízení zapojené do elektrické sítě a případě zkontrolovat elektrické rozvody.
2. Proveďte restart koncového zařízení
Odpojte zařízení alespoň na 1 minutu od napájení vytažením přívodního kabelu z elektrické zásuvky. Poté vyčkejte, než se koncové zařízení zapne a nakonfiguruje.
3. Ověřte funkčnost služby
Pokud služba stále nefunguje, bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem.
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Pomalá rychlost
Proveďte prosím měření následujícím způsobem:
1. Odpojte vnitřní síť od našeho koncového zařízení.
2. Připojte pouze jeden počítač přes kabel k našemu koncovému zařízení.
3. V počítači vypněte všechny aplikace a programy.
4. Otevřete internetový prohlížeč a proveďte měření na stránkách
speedtest.net
Rychlost po změření s odpojenou vnitřní sítí odpovídá parametrům služby
Zpomalení způsobuje vaše vnitřní síť. Doporučujeme kontrolu řešit s vaším správcem sítě. Může docházet k přetížení sítě způsobené napadením některé z vnitřních prvků virem či jiným nežádoucím stavem.
Rychlost po změření s odpojenou vnitřní sítí neodpovídá parametrům služby
Proveďte prosím restart koncového zařízení. Odpojte zařízení alespoň na 1 minutu od napájení vytažením přívodního kabelu z elektrické zásuvky. Poté vyčkejte, než se koncové zařízení zapne a nakonfiguruje. Následně proveďte znovu měření. V případě, že rychlost stále neodpovídá, bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem.
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Nastavení služby
Pro změnu parametrů služby, jako je rychlost, technologie, nové záložní řešení a podobně se prosím obraťte na obchodního zástupce nebo kontaktujte Zákaznické centrum na čísle 800 73 73 33 nebo na business@t-mobile.cz.
Žádná rada vám nepomohla?
Obraťte se na nás. Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:
Identifikaci služby
- Od kdy se potíže projevují?
- Jak se porucha projevuje?
- Byl zaznamenán výpadek napájení?
- Byl proveden restart koncového zařízení?
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Pomoc při řešení technických potíží
Nefunkční odchozí volání do určitého směru
Bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem. Pro nahlášení poruchy je potřeba připravit co nejaktuálnější (ne starší než 24 hodin) konkrétní příklad nefunkčního hovoru. (Z jakého telefonního čísla na jaké bylo voláno s přesným datem a časem pokusu).
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Nefunkční příchozí volání z určitého směru
Nefunkční příchozí hovory pouze z určitého směru (např. pouze z jedné světové destinace nebo od jednoho telekomunikačního operátora) je potřeba řešit po tzv. směru volání. Tedy od volajícího směrem k volanému. Potíže s dovoláním by měl nahlásit volající svému poskytovateli hlasových služeb.
Nefunkční volání
Vyzkoušejte zavolat na druhý telefon u vás v kanceláři. Pokud se nedovoláte, tak kontaktuje vašeho správce pobočkové ústředny.
Pokud se v rámci kanceláře dovoláte, tak vyzkoušejte restart pobočkové ústředny. V případě přetrvávajících potíží bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem. Pro nahlášení poruchy je potřeba připravit konkrétní příklad nefunkčního hovoru. (Z jakého telefonního čísla na jaké bylo voláno s přesným datem a časem pokusu).
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Nastavení služby
Potřebujete rychle a jednoduše nastavit přesměrování hovorů?
Na vašem telefonu zadejte odpovídající kód a máte hotovo.
Funkce | Aktivace | Deaktivace |
---|---|---|
Přesměrování všech příchozích hovorů | *21* telefonní číslo # | #21# |
Při zapojení do NTBA: 1721 telefonní číslo | 1921 | |
Pokud budete s někým hovořit, další příchozí hovor bude přesměrován na zadané telefonní číslo. | *67* telefonní číslo # | #67# |
Při zapojení do NTBA: 1767 telefonní číslo | 1967 | |
Pokud nepřijmete příchozí hovor do 20 sekund, bude hovor přesměrován na zadané telefonní číslo. | *61* telefonní číslo # | #61# |
Při zapojení do NTBA: 1761 telefonní číslo | 1961 |
Chtěli byste zamezit volanému zobrazení vašeho telefonního čísla?
Na vašem telefonu zadejte odpovídající kód a máte hotovo.
Funkce | Aktivace | Deaktivace |
---|---|---|
Volanému se nezobrazí telefonní číslo volajícího (trvalé nastavení). | *31# | #31# |
Při zapojení do NTBA: 1731 | 1931 | |
Volanému se pro tento hovor nezobrazí telefonní číslo volajícího. | *31* volané číslo # |
Hledáte návody, manuály, školení či příručky k hlasovým službám?
Vše najdete přehledně rozdělené na jednom místě: Hlasové návody
Žádná rada vám nepomohla?
Obraťte se na nás. Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:
Od kdy se potíže projevují?
- Příklad hovoru (telefonní číslo volajícího a volaného)?
- Čas hovoru (ne starší než 24 hod.)?
- Jak se porucha projevuje?
- Jaký tón se ve sluchátku při pokusu o volání ozve?
Rychlé nahlášení poruchy
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Ostatní služby
Řešení potíží na speciálních službách vyžaduje hlubší diagnostiku T-Mobile dohledovým centrem.
Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:
Identifikaci služby
- Od kdy se potíže projevují?
- Jak se porucha projevuje?
Rychlé nahlášení poruchy.
(Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).
Případně nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 800 73 73 11 nebo e‑mailem: dohled@t-mobile.cz.
Stále jste nevyřešili váš problém?
Jak se do portálu
Moje firma
poprvé
přihlásit
Premiéra v Moje Firma? Nebojte, poradíme vám, jak na to.
A pak už si užívejte všechny její super funkce!