• , ,
  • Technická podpora
    pro firmy

    Jsme zde pro to, aby váš byznys šlapal bez potíží.

    Problém? Vyřešíme!

    Víme, že podnikatelé si nemohou dovolit čekat, a proto jsme zde pro vás 24/7.
    Nejrychlejší cesta k nám je přes portál Moje Firma. Vyberte si, co vás trápí.

    Pomoc při řešení technických potíží

    Nefunkční služba

    1. Zkontrolujte, zda je koncové zařízení pod napájením

    Jednoduše to poznáme tak, že na koncovém zařízení na přední straně svítí LED diody (světýlka). V případě, že nic nesvítí, tak bude potřeba zkontrolovat, zda je koncové zařízení zapojené do elektrické sítě a případě zkontrolovat elektrické rozvody.

    2. Proveďte restart koncového zařízení

    Odpojte zařízení alespoň na 1 minutu od napájení vytažením přívodního kabelu z elektrické zásuvky. Poté vyčkejte, než se koncové zařízení zapne a nakonfiguruje.

    3. Ověřte funkčnost služby

    Pokud služba stále nefunguje, bude potřeba hlubší diagnostika T-Mobile dohledovým centrem.

    Rychlé nahlášení poruchy.
    (Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).

    Vyberte, s čím vám můžeme pomoci:

    Volání

    Mobilní internet

    Telefony a tablety

    Ostatní služby

    Řešení potíží na speciálních službách vyžaduje hlubší diagnostiku T-Mobile dohledovým centrem.

    Abychom potíže mohli co nejrychleji odstranit, připravte si prosím následující informace:

    Identifikaci služby

    • Od kdy se potíže projevují?
    • Jak se porucha projevuje?

    Rychlé nahlášení poruchy.
    (Vyberte službu, nahlaste poruchu a sledujte online její řešení).

    Případně nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 800 73 73 11 nebo e‑mailem: dohled@t-mobile.cz.

    Stále jste nevyřešili váš problém?

    Další rady a návody

    Pomocník jménem
    Moje firma

    Připravili jsme pro vás dvě videa, která vás jednoduše navedou,
    jak v rámci portálu Moje Firma zkontrolujete přehled svých poruch a jak poruchu ohlásíte.

    Přehled poruch video

    Přehled poruch

    T-Mobile CZ

    Ohlášení poruchy video

    Ohlášení poruchy

    T-Mobile CZ

    Jak se do portálu
    Moje firma poprvé
    přihlásit

    Premiéra v Moje Firma? Nebojte, poradíme vám, jak na to.
    A pak už si užívejte všechny její super funkce!

    Mohlo by vás zajímat

    Uživatelské příručky
    a návody k fixním
    hlasovým službám

    (IP telefonie, MS Teams,
    Virtuální ústředna atd.)

    Zjistit více

    Provozní statistiky
    k internetovým
    a datovým službám

    Jedná se o službu, kterou je možné zřídit přes vašeho obchodního zástupce

    Zjistit více

    Správce firemních
    nákladů

    Nástroj pro vytváření analýz vašeho
    telekomunikačního provozu včetně
    grafických výstupů

    Zjistit více