Podmínky mobilní a webové samoobsluhy „Můj T-Mobile"
I. Obecné
- Samoobsluha Můj T-Mobile (dále jen „ Samoobsluha ") je bezplatný produkt poskytovaný společností T-Mobile Czech Republic a.s., se sídlem Tomíčkova 2144/1, 14800 Praha 4, IČO: 64949681, zapsaná u Městského soudu v Praz e, oddíl B., vložka 3787(dále jen „ T-Mobile ") všem aktivním zákazníkům (firemním i nefiremním) společnosti T-Mobile.
- Samoobsluha umožňuje správu vybraných služeb či jejich nastavení, přehled o zákaznickém účtu zákazníka u společnosti T-Mobile a slouží tak é jako informační a komunikační kanál, a to včetně možnosti doručování obchodních sdělení. Jednotlivé parametry Samoobsluhy se liší podle zákazníkova tarifu a jeho smluvních podmínek.
- Samoobsluha je dostupná v české a anglické verzi, a to:
- na webové adrese www.t-mobile.cz/muj-t-mobile dále samostatně jako „webová Samoobsluha") na zabezpečeném protokolu, nebo
- jako aplikace Můj T-Mobile prostřednictvím elektronického obchodu služby Google Play pro operační systém Android, App Store pro operační systém iOS či Huawei App Galery pro operační systém HarmonyOS (dále samostatně jako „ Aplikace ").
Aplikace obsahuje pouze vybrané funkcionality webové Samoobsluhy, stejně jako webová Samoobsluha naopak nemá veškeré funkcionality Aplikace.
- V případě, že zákazník nesouhlasí s podmínkami Aplikace či se zpracováním údajů, které Aplikace provádí, doporučuje společnost T-Mobile, aby zákazník Aplikaci neinstaloval/nepoužíval nebo odinstaloval.
- Využívá-li zákazník Samoobsluhu prostřednictvím mobilního datového připojení společnosti T-Mobile, není případná spotřeba dat započítávána do objemu jeho datového tarifu/balíčku. V případě, že ze Samoobsluhy bude zákazník přistupovat na službu třetí strany , bude informován o tom, že tato data mu budou účtována dle zákazníkova tarifu. Společnost T-Mobile neustále pracuje na tom, aby Samoobsluha využívala minimum placených datových služeb, přičemž podstatná část provozu Samoobsluhy, tam kde je to možné, je z placených datových služeb vyjmuta. Samoobsluha rovněž obsahuje analytické a marketingové nástroje, které mohou spotřebovávat data z objemu zákazníkova datového balíčku. Nevyužívá-li zákazník pro přístup do Samoobsluhy mobilní datové připojení T-Mobile (byť i pro případy, že se zákazník do Samoobsluhy přihlašuje ze svého zákaznického účtu T-Mobile, ale Samoobsluhu využívá v koncovém zařízení, kde není vložena SIM karta společnosti T-Mobile), bude takovému zákazníkovi spotřeba dat účtována podle příslušné slu žby, kterou pro přístup do Samoobsluhy používá.
II. Přístupy a hesla
- Do Samoobsluhy se zákazník poprvé přihlašuje různými způsoby v závislosti na tom, zda využívá SIM kartu s telefonním číslem sítě T-Mobile a využívá služby mobilního hlasu nebo mobilních dat, či nikoliv.
- v případě využití SIM karty s telefonním číslem sítě T-Mobile a služeb mobilního hlasu nebo mobilních dat je zákazník autorizován přímo sítí T-Mobile a pro přístup do Samoobsluhy již není vyžadováno zadání dalších identifikačních/autorizačních údajů;
- v jiných případech než jak je uvedeno ad (i) se zákazník přihlásí do Samoobsluhy svým kontaktním telefonním číslem uvedeným na Účastnické smlouvě a jednorázovým heslem, které získal formou SMS zprávy zaslané na kontaktní telefonní číslo, či jiným sjednaným způsobem viz: www.t-mobile.cz/prihlaseni-do-muj-t-mobile.
- Zákazníkům se důrazně doporučuje, aby si v rámci prvního přihlášení nastavili uživatelské jméno a heslo, které pak budou dále používat pro přihlašování do Samoobsluhy.
- V Samoobsluze zákazník uvidí všechny služby, které má sjednané ve své Účastnické smlouvě a může je spravovat na základě a v rozsahu oprávnění, která si zvolil při uzavření Účastnické smlouvy. Rozsah spravovaných služeb pro firemní zákazníky se může lišit.
- Administrátorská práva umožňují přístup na všechna čísla pod Účastnickou smlouvou a zákaznickým účtem, a jejich správu.
- Uživatelská práva umožňují přístup výlučně na dané telefonní číslo, se kterým zákazník do Samoobsluhy přistupuje, a správu výlučně tohoto telefonního čísla. Ovládání účtu s tímto oprávněním může být pro firemní zákazníky omezeno (neviditelnost Vyúčtování, nemožnost nastavit placené služby, nemožnost správy údajů ke smlouvě, aj.).
První přihlášení:
III. Vyúčtování a Aktuální útrata
- Zákazník má přehled o všech vystavených fakturách (Vyúčtováních). V Samoobsluze lze nalézt, až 18 posledních Vyúčtování a v Aplikaci lze nalézt historii 6 Vyúčtování. Vyúčtování jsou ke stažení ve formátu PDF, stejně tak jako dobropisy vztahující se k těmto Vyúčtováním.
- V sekci Vyúčtování se zákazníkovi zobrazuje i aktuální dlužná částka, která zohledňuje veškeré přeplatky i nedoplatky za všechny měsíce zpětně (až 18 měsíců) a je aktuální k času a datu přihlášení do Samoobsluhy.
- Náhled na Vyúčtování se řídí rolí zákazníka, kterou má nastavenou v Účastnické smlouvě, a se kterou se do Samoobsluhy přihlašuje. Z toho důvodu může Zákazník vidět pouze částečné vyúčtování, přičemž u firemních zákazníků může mít roli pro správu plateb pouze některý zákazník. Pokud zákazník tuto roli nemá, není mu Vyúčtování pro firmu zpřístupněno vůbec.
- Samoobsluha nabízí službu Aktuální útrata, která zobrazuje předpokládanou a odhadovanou cenu za služby v probíhajícím Zúčtovacím období. Některé položky, jako zejména roaming, mohou být zohledněny se zpožděním. Některé slevy plynoucí z Účastnické (Rámcové) smlouvy v Samoobsluze zohledněny nejsou.
IV. Platby
- Ze Samoobsluhy je možné zaplatit vlastní nebo i jiné Vyúčtování pomocí platební karty VISA/MasterCard nebo dalšími platebními metodami vždy však přes zabezpečenou platební bránu provozovanou smluvním partnerem. Dobíjet předplacené účty lze výhradně s CZ/S K platební kartou. U platby faktury takovéto omezení není.
- V Samoobsluze je generován i tzv. platební QR kód pro usnadnění platby jednorázového platebního příkazu z mobilní bankovní aplikace podporovaných bank.
- Při platbě z Aplikace může zákazník použít funkci zapamatování platební karty, to platí jak pro dobíjení, tak pro úhradu Vyúčtování. Během platby zaškrtne zákazník uložení karty, zadá všechny údaje z karty, které se zašifrují. Při další platbě už se nabídnou všechny uložené karty v částečně skrytém formátu. Za takto nastavenou autorizaci platebních transakcí a ochranu sdělených a uložených informací odpovídá poskytovatel platební služby zákazníka.
- Aplikace umožňuje zákazníkovi kdykoliv odebrat již uložené karty. Pokud Zákazník ukončí smlouvu s T-Mobile, jsou všechna uložená data bezodkladně odstraněna.
- Dodavatel platební brány je smluvní partner společnosti T-Mobile. Smluvní partner chrání celý transakční proces, zpracovává vaše platební údaje z pozice správce a ručí za tento proces.
VI. Nastavení služeb
- Nastavení služeb je vždy závislé na oprávnění zákazníka (administrátorské vs. uživatelské) – viz článek Přístupy a hesla.
- Samotný proces objednání nebo nastavení služby je bezplatný. Za používání služby je zákazník zpoplatněn částkou uvedenou v úplném ceníku společnosti T-Mobile na www.t-mobile.cz.
- V Samoobsluze je možné nastavovat vybrané atributy účtu (například druh platby, formát Vyúčtování, měnit kontaktní telefon, e-mail apod.).
- Všechny změny provedené přes Samoobsluhu jsou závazné. Konečné potvrzení o tom, že změna byla skutečně zadána, se zákazník dozví příchozí zprávou na Zákazníkem zadané kontaktní telefonní číslo nebo email, a dále je mu tato informace v některých případech zaslána do T-Boxu.
- V případě technické závady na straně Samoobsluhy nebo jiných přidružených systémů se může chybně nabídnout služba k aktivaci nebo sleva. V případě takových aktivací si společnost T-Mobile vyhrazuje právo tyto nekombinovatelné a chybně aktivované produkty bez výhrady zrušit a deaktivovat.
- Rozsah nastavení může být v Aplikaci oproti webové samoobsluze omezený.
VII. Komunikace a oznámení
- V Samoobsluze je sekce „T-Box", který představuje jednotné komunikační místo pro zákazníka. V T-Box naleznete zprávy pro každé telefonní číslo s informacemi od společnosti T-Mobile. Tyto zprávy mají servisní a obdobný charakter a nepředstavují obchodní sdělení. Vstup do T-Boxu se řídí oprávněními zákazníka, tzn. do T-Boxu má přístup pouze zákazník s kontaktním telefonním číslem uvedeným na Účastnické smlouvě případně tímto zákazníkem pověřená osoba.
- Součástí obsahu T-Box je i historie všech zadaných změn služeb na telefonním čísle.
- V T-Box můžete nalézt rovněž nabídky společnosti T-Mobile či smluvních partnerů T-Mobile, které mají charakter obchodního sdělení. Tyto nabídky se vám zobrazí v případě, že máte nastavený přímý marketing nebo jste T-Mobile udělili jeden z marketingových souhlasů se zpracováním osobních údajů. Bližší informace ke zpracování osobních údajů na základě přímého marketingu a marketingových souhlasů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů zde: https://www.t-mobile.cz/ochrana-udaju/zasady-ochrany-osobnich-udaju .
- Aplikace může zasílat i tzv. oznámení na telefon (tzv. push notifikace), na kterém je Aplikace nainstalována, jako jsou zejména informace o vystaveném Vyúčtování, spotřebovaných datech, nebo aktivitě zákazníka v Aplikaci. Tato oznámení mohou též obsahovat marketingové nabídky společnosti T-Mobile nebo třetích stran (smluvních partnerů T-Mobile), přičemž takováto oznámení mohou být cílena na základě polohových a provozních údajů. Zákazník pro tento účel uděluje aktivní souhlas pro zasílání těchto oznámení. V případě, že nedochází ze strany T-Mobile k analýze polohových a provozních údajů, T-Mobile zasílá oznámení na základě přímého marketingu. Oznámení je možné nastavit/upravit přímo v zařízení nebo v nastavení Aplikace.
IX. Zpracování osobních údajů/správa oprávnění
- T-Mobile zpracovává v souvislosti s využíváním služeb a produktů společnosti T-Mobile mezi něž patří rovněž Samoobsluha osobní údaje zákazníků.
- T-Mobile zpracovává vaše osobní údaje vždy transparentně, korektně, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „ GDPR ") a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a to v rozsahu nezbytném pro příslušný účel zpracování. T-Mobile vaše osobní údaje bezpečně uchovává po dobu nezbytně nutnou podle lhůt, které nám ukládají příslušné právní předpisy.
- T-Mobile zpracovává vaše osobní údaje v souladu s článkem 6 GDPR (právní tituly pro zpracování osobních údajů). T-Mobile zpracovává Údaje na základě následujících právních titulů: splnění smlouvy, plnění právních povinností, oprávněného zájmu T-Mobile a na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů.
- Bližší informace ke zpracování osobních údajů a vašich právech podle GDPR naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny na webových stránkách T-Mobile zde: https://www.t-mobile.cz/ochrana-udaju/zasady-ochrany-osobnich-udaju.
X. Správa více čísel
- Zákazníkům s administrátorským oprávněním je v Samoobsluze umožněn náhled a přepnutí na ostatní telefonní čísla na účtu nebo Vyúčtování a po přepnutí i správa jejich služeb.
- V Aplikaci je navíc možné spravovat více zákaznických účtů, pokud Zákazník zná jejich přístupové údaje.
XI. Výpadky a omezení
- Společnost T-Mobile je oprávněna omezit přístup do Samoobsluhy všem zákazníkům z důvodu technických potíží či plánovaných prací probíhajících na systémech společnosti T-Mobile bez možnosti náhrady.
- Nastavit služby nelze ve chvíli, je-li v běhu jiná objednávka zadaná přes Samoobsluhu nebo jiný kanál (například obchod, infolinka).
- Přístup do Samoobsluhy a rozsah jejího využití může být omezen zákazníkům, kteří se nacházejí v režimu „odpojení odchozích i příchozích služeb". Možné příčiny odpojení odchozích a příchozích hovorů: i) na vlastní žádost (Tarifní prázdniny), ii) z důvodu neuhrazených vyúčtování, iii) ohlášená ztráta/krádež/zneužití, iv) z důvodu hrubého porušení Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací.
XII. Společná a závěrečná ustanovení
- Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací společnosti T-Mobile, platný Ceník služeb, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti T-Mobile a případné podmínky dalších služeb T-Mobile. Více na stránkách www.t-mobile.cz.
- Společnost T-Mobile si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit produkt Samoobsluha, a to jak ve webové podobě, tak jako Aplikaci, nebo změnit tyto Podmínky, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.t-mobile.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Pokud je v těchto podmínkách uveden T-Mobile, rozumí se tím společnost T-Mobile Czech Republic a.s. (a její síť, produkty a služby). Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací.
- Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 30. 5. 2022.